Количка
Drinklink

phone0888 50 50 10

Безплатна доставка над 80 лв.Безплатна доставка над 80 лв.*виж кога

Bacardi Oakheart

Bacardi

Налично

18,99 лв.
Добави в любими
Alc.% Не
Марка Bacardi
Грамаж 700 ml.
Вносител Софсток ЛТД ООД
Ароматът е богат, наситен, плътен, с дъбов дъх, доловима опушеност, нотки на сухи плодове, ванилия и карамел. Вкусът е мек вкус с отенък на ванилия, мед и кленов сироп. Финалът е плавен с умерена сладост и с лек опушен привкус. Виж повече

Ако имате въпроси свържете се с нас

Рейтинг: 5 от 5 / Гласували: 2 глас(а)
Пълно описание за Bacardi Oakheart
От голямо знаечние е точното съчетание от отлежали Bacardi ромове. След това блендът се поставя вече употребявани за отлежаване на уиски обгорени бъчви от американски дъб за около 12 месеца. Този специфичен процес на зреене придава дъбов дъх и опушеност на рома. В последния етап преди бутилирането се добавят екстракти от мед, ванилия, индийско орехче и канела. Резултатът е уникален продукт с наситен, мек, пивък вкус и пленаващ цвят на опушен дъб.
Вкусов профил
Аромат: богат, наситен, плътен, с дъбов дъх, доловима опушеност, нотки на сухи плодове, ванилия и карамел.
Вкус: мек вкус с отенък на ванилия, мед и кленов сироп.
Финал: плавен с умерена сладост и с лек опушен привкус.
История на производител
В красивия пристанищен град Сантяго де Куба на 4 февруари 1862 г. семейство купува малка дестилерия и коренно променя историята на производството на ром.
Основателят на този семеен бизнес, дон Факундо Бакарди Массо, е пионер в създаването и развитието на ключови за производството на ром техники и методи, включващи изолацията на един вид мая от близките захарни плантации. Тази зорко съхранявана съставка дава характерния плътен вкус на Bacardi, разпознаван безпогрешно по целия свят.
Друго постижение на дон Факундо е използването на вече употребявани в производство на уиски опушени бъчви от американски дъб, в които оставял рома да отлежава. И не спира дотук – изобретява специален филтър на базата на въглища от тропически дървета, през който проточеният ром губи острия и груб вкус и запазва най-елегантните си нотки.
Новите продукти на Bacardi доставили пълна наслада на кубинците, които до този момент познавали само пронизващия и остър вкус на местната напитка рон. Те с радост посрещнали новия мек вкус, прилежно поместен в бутилки с черен прилеп на етикета.
Съпругата на дон Факундо, Амалия, била тази, която предложила черния прилеп за лого на компанията, това бил много проницателен ход, защото според испанска и кубинска традиция прилепите символизират добро здраве, заможност и семейна сплотеност. Скоро този революционен ром набира известност като „рома на прилепа“.
Друг очарователен символ на Bacardi е „El Coco“ – кокосова палма, която била засадена на видно място пред дестилерията от сина на основателя. Колкото са силни и дълги корените ѝ, толкова бързо се прочуло и изречението: „Bacardi ще оцелява наравно с кокосовата палма...“
Докато ромът печели награда до награда за качество и иновация, новосъздадената компания се сблъсква с тежки несгоди – земетресения, епидемии, финансови затруднения, изземвания. Но въпреки всичко фамилията Бакарди отстоява и съхранява традициите си и до днес. 
Обратно към продукта