Monthly Archives: Юни 2020

  1. Underberg: стимулирай храносмилането в само 20 мл.

    Underberg: стимулирай храносмилането в само 20 мл.

    Слоганът на Underberg гласи следното: “Underberg, не може да се опише… той трябва да се опита”. В други случаи, вероятно бихме казали, че криейтив отделът на немския бранд не се е постарал особено много, що се отнася до творението му. Чували сме къде-къде по-оригинални слогани, но често представляващи празни думи без покритие, макар и звучащи красиво. Там е работата при Underberg - слоганът на този ликьор не е най-великият на света като хрумване, но напълно отговаря на истината.

    Би ни отнело твърде много време, за да ви опишем Underberg, но нека опитаме да го направим в няколко думи. Тази малка и симпатична бутилчица от 20 мл., увита в сламена хартия, крие толкова много магия, че в случая размерът определено няма значение.

    Underberg е ликьор, който не само ще погали сетивата ви с аромата си и ще ви хвърли в блажено състояние на пълен релакс, но и ще стимулира храносмилателните процеси в тялото, което е може би най-ценното му качество. Ликьорът представлява напълно естествена билкова горчивка, съдържаща, не е правописна грешка, повече от 400 билки, селектирани от повече от 40 различни държави.

    Не се шегуваме, наистина не е правописна грешка, а самата истина.

    Освен въпросните над 400 билки, 20-те милилитра на Underberg крият в себе си и естествен витамин B1, за който отдавна е установено, че спомага за процесите на енергийния метаболизъм на тялото. С други думи, повече Underberg, повече енергия.

    Прочети още
  2. Горчивите портокали на Севиля в Tanqueray

    Горчивите портокали на Севиля в Tanqueray

    Tanqueray е идеалният пример за London Dry джин, който гарантира неизменно високо качество във всяка глътка.

    Прочети още
  3. Monin - повече от 100 години карнавал за небцето

    Monin - повече от 100 години карнавал за небцето

    Годината е 1912. Едва две години преди началото на Първата световна война. Жорж Монин е едва 19-годишен младеж от Франция, който твърдо решава, че възрастта не е порок, поради което никога не е твърде рано да тръгнеш в преследване на мечтата си. Наемайки кон и карета, Жорж Монин започва да обикаля Франция, продавайки брандираните си вина и спиртни напитки. Още от самото начало, Монин избира слогана “Страст за качеството”, а дори и до днес компанията, носеща неговото име, не смее да избяга от тези толкова силни думи.

     

    Още през същата година Жорж Монин основава своята компания, която през 2012 година отбеляза впечатляващ 100-годишен юбилей. Днес брандът Monin е синоним на безупречно качество, предлагайки някои от най-добрите ликьори и сиропи, които можете да намерите на пазара. Тук няма място за скромност, защото нека си го кажем направо - на този свят не съществува скромен французин.

     

    В днешно време Monin ни глезят с множество различни продукти на пазара, продължавайки твърдо да следват слогана на своя основател - “Страст за качеството”.

    monin-colorful

    Прочети още