Всеки един ценен момент заслужава да бъде отпразнуван - романтичната вечеря, семейната вечеря в топла и спокойна обстановка, срещата със стари приятели. Тези мигове, в които сте заобиколени с близки за вас хора, имат потенциала да се превърнат в незабравим спомен за цял живот.

По този повод  Moët & Chandon създадоха специалната колекция „Rosè Treasured Ties”. Нейната уникална концепция съчетава в себе си обвивката, характерна за лимитираната серия  Rosè Impèrial, с дизайнерската черна връзка. Лимитираните издания от серията „Скъпоценни връзки“ представят по модерен начин класическия стил на  Moët & Chandon, без да бягат от неговата автентичност и оригиналност.

Черната връзка е запазена марка на  Moët & Chandon още от далечната 1886 година. Нещо повече, колекцията „Скъпоценни връзки“ е сама по себе си впечатляваща, защото отдава чест на създаването на емблематичното Розе на марката. Самата традиция в създаването на Розе датира от 1801 година. Тогава Наполеон Бонапарт и майка му Летиция за първи път поръчват „Rozè” от Жан-Реми Моет. При това, цели сто бутилки.

Невероятното наследство на  Moët & Chandon се изразява във вълнуващия дизайн на „Rosè Treasured Ties”. Меко и елегантно розово обгръща всяка една бутилка Rosè Impèrial, докато стилната черна панделка на Moët подсилва ефекта, извивайки се в сърце или в думите „Moët” и „Rosè”. Крайният резултат са три изящни дизайна, които носят в себе си любов, сплотеност и бляскави поводи. Приказните мотиви на „Скъпоценни връзки“ може да откриете, освен върху класическата бутилка, така и върху специална подаръчна кутия с елегантна панделка.

Стане ли въпрос за вкусовите качества на  Moët & Chandon Rosè Impèrial, то спокойно можем да кажем, че това е върховото постижение на марката. Съблазнителният вкус, допълнително изкушава с наситения аромат на плодове, които придават несравнимия завършек на  Rosè Impèrial. Той се получава благодарение на традиционните за Шампан сортове мюние, пино ноар и шардоне. Крайният продукт се гордее със своята структура и съвършен розов цвят, получени от това, че белите и червени вина се обработват поотделно. Така се запазват в максимална степен техните характерни аромати.

Натали Норман от отдел маркетинг и комуникации към Moët & Chandon описва новата колекция по следния начин:

„Скъпоценни връзки“ символизира връзките, които ще съществуват, които трябва да съществуват, за да ни свързват завинаги с това, което ни е най-ценно. Горди сме да представим лимитираната серия бутилки „Rosé Treasured Ties“, които символизират връзките, които се празнуват с Moët & Chandon – специалните моменти, които ценим и които ни свързват с всичко около нас.