Пълно описание за Cointreau
В началото на ХХ век се продават 800 000 бутилки „Коантро“ годишно. Скоро се откриват и първите клонове в други части на Европа.
В средата на века образът на Cointreau се налага чрез филмите за Джеймс Бонд. През 2007 г. Дита фон Тийз става лице на марката.
Вкусов профил
Аромат: Свеж, сладък аромат на портокалови кори.
Вкус: Изразен портокалов, леко сладък и топъл, с ментова нотка.
Финал: Топъл, балансиран, умерено продължителен, с карамелени оттенъци.
История на производител
В средата на века образът на Cointreau се налага чрез филмите за Джеймс Бонд. През 2007 г. Дита фон Тийз става лице на марката.
Вкусов профил
Аромат: Свеж, сладък аромат на портокалови кори.
Вкус: Изразен портокалов, леко сладък и топъл, с ментова нотка.
Финал: Топъл, балансиран, умерено продължителен, с карамелени оттенъци.
Адолф и Едуард-Жан Коантро, известни майстори сладкари, основават дистилерия в Анжер през 1849 г. В нея се произвежда алкохол от местни плодове.
Годино по-късно синът на Едуард-Жан Коантро дестилира прозрачен алкохол от сладки и горчиви потокалови кори. Тове съвършено ново за времето си. Негова идея е и четвъртита форма на бутилката и медния ѝ цвят, които остават и до днес.
В началото на 20 в. се продават 800 000 бутилки Коантро годишно. Скоро се откриват и първите клонове в други части на Европа.
Годино по-късно синът на Едуард-Жан Коантро дестилира прозрачен алкохол от сладки и горчиви потокалови кори. Тове съвършено ново за времето си. Негова идея е и четвъртита форма на бутилката и медния ѝ цвят, които остават и до днес.
В началото на 20 в. се продават 800 000 бутилки Коантро годишно. Скоро се откриват и първите клонове в други части на Европа.
Все още няма коментари и оценки за този продукт.