Количка
Drinklink

phone0888 50 50 10

Безплатна доставка над 80 лв.Безплатна доставка над 80 лв.*виж кога

Jack Daniel’s Anniversary 150 Years

Jack Daniels

Налично

37,14 лв.
Добави в любими
Alc.% Не
Марка Jack Daniels
Грамаж 700 ml.
Вносител Кока Кола ХБК България АД
Ароматът е карамел, на подправки, дъб и ядки. Тялото е средно. Вкусът е богат, балансиран, с нотки на карамел и доловим вкус на канела и индийско орехче. Финалът е с усещането на сух дъб, с доловими нотки на свежи плодове. Виж повече

Ако имате въпроси свържете се с нас

Рейтинг: 5 от 5 / Гласували: 2 глас(а)
Пълно описание за Jack Daniel’s Anniversary 150 Years
Посветено е на 150-ата годишнина от създаването на дестилерията. Алкохолното съдържание е 43% ABV (от англ. alcohol by volume – алкохолно съдържание в обема), което е малко по-високо от това на стандартното Jack Daniel’s Tennessee Whiskey.
Вкусов профил
Аромат: Карамел, подправки, дъб и ядки.
Тяло: Средно.
Вкус: Богат, балансиран, с нотки на карамел и доловим вкус на канела и индийско орехче.
Финал: Усещане на сух дъб, с доловими нотки на свежи плодове.
История на производител
Създаването на качество, което отнема 150 години, изисква всеотдайност и характер. Хората и историята, които седят зад световноизвестната марка Jack Daniel’s, притежават по много и от двете.
Джаспър Нютън Даниел, по-известен като Джак, започва да опознава изкуството на уискито през 1864 г. Две години по-късно е официално открита дестилерията The Jack Daniel Distillery, на която той е главен технолог. Няколко години след това е преместена в близост до минералния извор Кейв Спринг Холоу (Cave Spring Hollow), където остава и до днес.
Емблематичното уиски Jack Daniel’s Old No.7, плод на усърдната работа и изобретателност на Джаспър „Джак“ Даниел, през 1904 г. печели златен медал на Световния панаир в Сейнт Луис, Мисури. Това е първият от седемте медала на Old No.7. Един ден две години по-късно, след като не успява да отвори сейфа си, го изритва в пристъп на яд и чупи пръст на крака си. Тази на пръв поглед лека травма се влошава и се превръща в причината, довела до края на живота му. Без съпруга и деца, които да наследят бизнеса му, той оставя компанията в ръцете на племенника си, Лес Мотлоу. Годината е 1907. Лес заедно с по-малкия си брат, Джес, се изправят пред предизвикателствата на Сухия режим и Голямата депресия, но опазват бизнеса.
Години по-късно след премеждия и две световни войни главните технолози упорито се грижат качеството и вкусът на емблематичния Jack Daniel’s да са винаги на върха. 
Един от тях, Джими Бедфорд, осланяйки се на традициите и с изключително иновативен подход, създава двойно отлежалия и филтриран Gentleman Jack. Официално се появява на пазара през 1988 г. След около 10 години се появяват и първите бутилки на „уиски от една бъчва“ (single barrel select). Самият Джими Бедфорд собственоръчно изследва качествата на всяка партида и решава съдържанието на коя бъчва ще бъде бутилирано.
Под ръководството на седмия поред главен технолог в историята на Jack Daniel’s,  Джеф Арнет, компанията представя първия си продукт с добавен вкус – Jack Daniel’s Tennessee Honey. А четири години по-късно е представен на пазара и Jack Daniel’s Tennessee Fire. 
Но едно от двете неща, които правят всяка бутилка Jack Daniel’s най-доброто Тенеси уиски на всички времена, е стриктното спазване на оригиналната рецепта и филтрация през 3-метров слой кленови въглени. Второто е опазването и следването на установените от Джаспър „Джак“ Даниел традиции. Дори дизайнът на бутилката му остава непроменен вече повече от 150 години.
Духът на това е уиски е пленяващ, както е пленяваща и хубавата рок музика. Не напразно точно този бранд се превръща в любимото питие на легенди като Джими Пейдж, Led Zeppelin, The Rolling Stones, Слаш и цялата банда на Guns ‘N’ Roses, Foo Fighters, Motley Crue и, разбира се, Леми от Motorhead. Jack Daniel’s е верен спътник на концертите и на партитата след тях още от времето на изпълнителите в зората на рокендрол културата. 
Обратно към продукта