J Wray Silver

Наличност:

На склад

Арт. номер: A01050002M0095
Ароматът е чист, свеж, нотки на екзотични плодове и току-що отрязана захарна тръстика. Тялото е леко. Вкусът е балансиран, плодов, плътен, с плодови нотки и характерна за висококачествените ромове сладост на захарна тръстика. Финалът е плътен, с умерена продължителност.

Alc.%: 40.00%

Разфасовка: 700 ml.

Безплатна доставка над 99 лв.Вижте кога

Изпращаме с експресна услуга.Поръчки до 12:00 ч. се изпращат още на същия ден.

Рейтинг и коментари
Оценете продукта
Само регистрирани потребители могат да пишат коментари. Моля, влезте или създайте акаунт
История на производителя
Историята на J Wray and Nephew започва през 1825 г., когато Джон Рей отваря таверна под името The Shakespeare в Кингстън, Ямайка. Кингстън се разраствал с бързи обороти и скоро се превърнал в столица на Ямайка, а таверната жънела огромен успех. Джон Рей, вероятно радостен от постиженията на бизнеса, започнал и собствено производство на ром. Компанията се развива с превишена скорост и през 1860 г. Джон Рей присъединява племенника си, Чарлс Джеймс Уард. Той е способен млад мъж с много енергия и предприемачески дух, който отвежда компанията до статута на най-голямото търговско предприятие в Ямайка. А на Интернационалното изложение в Лондон през 1862 г. с лекота отнася три златни медала за 10-, 15- и 25-годишния си ром. Наградите, разбира се, не спират дотук. Прибират се с отличия от изложенията в Париж (1878 г.), Амстердам (1883 г.), Ню Орлиънс (1885 г.) и Ямайка (1891 г.). През 1916 г. Тhe Lindo Brothers & Co купуват J Wray and Nephew, а почти веднага след това новосъздадената компания J. Wray & Nephew Ltd. купува Appleton Estate. Ромовете на J Wray & Nephew  се превръщат в неизменна част от културата на Ямайка. В края на 90-те компанията избира Джой Спенс за своя нов главен технолог. В историята на индустрията тя е първата жена, назначена на тази позиция. 

Имате ли навършени 18 години?

Ние подкрепяме отговорната консумация, а вие трябва да потвърдите, че сте над 18-годишна възраст преди да продължите към нашия магазин.

Процент на доволните клиенти за последните 365 дни:

Powered by Customer Thermometer