Поради голямата натовареност е възможно да има забавяне в изпълнението на поръчките.

Smirnoff Ice

Ready to drink 0.25l.

Наличност:

Изчерпан

Арт. номер: A01020005M0163
Началото на Smirnoff е дестилерията за водка на Пьотр Арсениевич Смирнов в Москва, където се говори, че питието било любимо на тогавашния цар. Но след болшевишката революция и национализацията на фабриката Владимир Смирнов, третият син на Пьотр, е напълно разорен, арестуван и получава няколко смъртни присъди, които обаче не биват изпълнени. Той успява да избяга от Русия във Франция, където приема френската версия на фамилното име – Smirnoff. През 1933 г., вече в Америка, Владимир отново е пред фалит. Успява да продаде правата за производството на Smirnoff, но водката все още е непопулярна напитка на американския пазар, който е доминиран от бърбъна. Тогава на помощ идва маркетингът. След гениално позициониране като “бялото уиски” и промотиране на коктейлната култура, през 1940 г. Smirnoff вече е доста популярна напитка и има огромни заслуги за “коктейлната революция” в Америка, популяризирайки коктейли като Moscow Mule, Vodka Martini, ScrewDriver и Bloody Merry. Използвайки над 100-годишния си опит в производството на алкохол, Smirnoff създават напитка с малц и цитрусов аромат, която е несравнимо лека и освежаваща.

Alc.%: 04.00%

Разфасовка: 250 ml

Безплатна доставка над 99 лв.Вижте кога

Изпращаме с експресна услуга.Поръчки до 12:00 ч. се изпращат още на същия ден.

Рейтинг и коментари
Оценете продукта
Само регистрирани потребители могат да пишат коментари. Моля, влезте или създайте акаунт
История на производителя
Началото на Smirnoff е дестилерията за водка на Пьотр Арсениевич Смирнов в Москва, където се говори, че питието било любимо на тогавашния цар. Но след болшевишката революция и национализацията на фабриката Владимир Смирнов, третият син на Пьотр, е напълно разорен, арестуван и получава няколко смъртни присъди, които обаче не биват изпълнени. Той успява да избяга от Русия във Франция, където приема френската версия на фамилното име – Smirnoff. През 1933 г., вече в Америка, Владимир отново е пред фалит. Успява да продаде правата за производството на Smirnoff, но водката все още е непопулярна напитка на американския пазар, който е доминиран от бърбъна. Тогава на помощ идва маркетингът. След гениално позициониране като “бялото уиски” и промотиране на коктейлната култура, през 1940 г. Smirnoff вече е доста популярна напитка и има огромни заслуги за “коктейлната революция” в Америка, популяризирайки коктейли като Moscow Mule, Vodka Martini, ScrewDriver и Bloody Merry.

Имате ли навършени 18 години?

Ние подкрепяме отговорната консумация, а вие трябва да потвърдите, че сте над 18-годишна възраст преди да продължите към нашия магазин.

Процент на доволните клиенти за последните 365 дни:

Powered by Customer Thermometer